Posted January 19, 2021
Foggerle
Nervt Trollklassiker offenbar immer noch enorm
Foggerle Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Apr 2014
From Germany
Atreyu666
Access violation at 0xdeadbeef
Atreyu666 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Feb 2014
From Germany
kultpcgames
Stolzer Träger des 8. Dan in Gamewondo
kultpcgames Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Aug 2012
From Germany
Foggerle
Nervt Trollklassiker offenbar immer noch enorm
Foggerle Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Apr 2014
From Germany
Atreyu666
Access violation at 0xdeadbeef
Atreyu666 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Feb 2014
From Germany
Schlaumayr
It's zock'o'clock
Schlaumayr Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: May 2015
From Germany
schmoemi
Aushilfsgeneral
schmoemi Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Jun 2012
From Germany
Posted January 19, 2021
Foggerle: Tyranny ist auch so ein Kandidat. Ich habe die teuerste Version geholt mit allem drin, trotzdem krieg ich regelmäßig in den Sales die einzelnen Teile angeboten. Oder Master of Orion, dasselbe. Irgendwie bekommt GOG das bei den meisten Komplettpacketen nicht gebacken. Schon irgendwie traurig...
Seltsam. Bei mir ist das alles entsprechend markiert, dass ich's schon in meiner Bibliothek hab'springtoiffel
Bearer of the Curse
springtoiffel Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Jan 2013
From Germany
PaterAlf
Cookie Monster
PaterAlf Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Apr 2012
From Christmas Island
Posted January 20, 2021
Den Geburtstagskindern (nachträglich) noch alles Gute zum Geburtstag!
user deleted
Nielisah
user deleted Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Jun 2017
From Germany
TheHexer_pcg
Hexer Lv30+, sucht Zauberin =D
TheHexer_pcg Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Feb 2016
From Germany
Posted January 20, 2021
high rated
Alles Gute nachträglich auch von mir ^_^
Alles Gute. Wenn du die Pizza nicht willst, dann kannst du die auch gerne an mich abtreten =D
Ist eine meiner Lieblingsspeisen.
Und ein Bier trink ich mit dir auch, sofern es ein trinkbares Bier ist.
Schönen Abend noch und bleibt Gesund.
Und seht es positiv: Wir haben wenigstens alle mehr Zeit zum daddeln =D mehr oder weniger.
Grüße
Alles Gute. Wenn du die Pizza nicht willst, dann kannst du die auch gerne an mich abtreten =D
Und seht es positiv: Wir haben wenigstens alle mehr Zeit zum daddeln =D mehr oder weniger.
Grüße
user deleted
Nielisah
user deleted Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Jun 2017
From Germany
Posted January 20, 2021
high rated
TheHexer_pcg: Alles Gute nachträglich auch von mir ^_^
TheHexer_pcg: Alles Gute. Wenn du die Pizza nicht willst, dann kannst du die auch gerne an mich abtreten =D
Grüße
Pizza und Strawberry Sundae! <3 <3 <3 *_*TheHexer_pcg: Alles Gute. Wenn du die Pizza nicht willst, dann kannst du die auch gerne an mich abtreten =D
Grüße
Maxvorstadt
I is more stronger than Darth Vapour!
Maxvorstadt Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Apr 2014
From Germany
Posted January 20, 2021
Eigentlich wollte ih ja nur meinen Frust ablassen, aber das ist schön! Danke, euch allen, echt lieb von euch. Und auch nachtäglich herzlichen Glückwünsch an Atreyu. :-)
Nox-Lamina
-
Nox-Lamina Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Apr 2018
From Other
Posted January 20, 2021
Von mir ebenfalls noch nachträglich alles gute an die Geburtstagskinder.
In Bezug auf Pizza. Wer sagt, dass dies ein schlechtes Essen ist. Ich lebe quasi davon.
In Bezug auf Bier, würde ich raten danach ein virtuelles Taxi zu nehmen. Virtuelle Cops schießen scharft.
In Bezug auf Pizza. Wer sagt, dass dies ein schlechtes Essen ist. Ich lebe quasi davon.
In Bezug auf Bier, würde ich raten danach ein virtuelles Taxi zu nehmen. Virtuelle Cops schießen scharft.
seppelfred
New User
seppelfred Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Dec 2013
From Other