Posted September 14, 2017
classic-gamer
Nervt zufällig immer noch Nebeltrolle
classic-gamer Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Dec 2012
From Cayman Islands
Patsche85
New User
Patsche85 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Dec 2014
From Germany
welttraumhaendler
Pinguin
welttraumhaendler Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: May 2015
From Germany
Das Spiel wird aber als DRM-Free markiert. Die meinen hoffentlich nicht damit, dass Spiele ohne Steam-Client laufen.
edit: Ok, nach dem ich das Spiel meinen Steam-Account zugefügt habe, tauchte auch das Spiel in meiner Humblebundle-Bibliothek auf.
edit: Ok, nach dem ich das Spiel meinen Steam-Account zugefügt habe, tauchte auch das Spiel in meiner Humblebundle-Bibliothek auf.
Post edited September 14, 2017 by welttraumhaendler
classic-gamer
Nervt zufällig immer noch Nebeltrolle
classic-gamer Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Dec 2012
From Cayman Islands
Du kannst es ohne Steamaccount nicht deinem HB-Account hinzufügen. Somit für Leute ohne einen solchen natürlich unbrauchbar. Ich denke die Info gehört noch dazu, denn das Spiel ist wirklich klasse. Bin eh mit der Retail versorgt, daher bin ich auf das Backup von HB nicht angewiesen.
ConanLock
Youtuber
ConanLock Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Dec 2016
From United Kingdom
Posted September 24, 2017
Ich möchte Gothic 1 anfordern, wenn es noch verfügbar ist. Kann ich auch Steam codes spenden?
Ritualisto
Rufus!
Ritualisto Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Mar 2015
From Germany
Posted September 24, 2017
Bitte mal die erste Seite aktualisieren. Z.B. stehen meine Spenden noch nicht da. :(
Danke für deinen Einsatz Schizo2015!
Danke für deinen Einsatz Schizo2015!
Schizo2015
New User
Schizo2015 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: May 2015
From Germany
Ritualisto
Rufus!
Ritualisto Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Mar 2015
From Germany
Schizo2015
New User
Schizo2015 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: May 2015
From Germany
Posted September 25, 2017
wenn niemand interesse an odworld hat,würde ich ein exemplar nehmen,ich besitze dieses game noch nicht.
Post edited September 25, 2017 by Schizo2015
Kaesemeister
Maître fromager affineur
Kaesemeister Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Feb 2016
From Switzerland
Das Spiel war kostenlos für eine begrenzte Zeit - so ziemlich jeder dürfte das Spiel bereits haben. Also, nur zu.
Urnoev
Das Auge Innos'
Urnoev Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Oct 2013
From Germany
Ja, du kannst meinen Code (zum Beispiel) gerne haben, es wird bestimmt schwer genug die alle an den Mann zu bringen, da das Spiel wie Kaesemeister schon schrieb für 48 Stunden für jeden zu haben war. :)
AliensCrew
New User
AliensCrew Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Jun 2014
From Germany
Posted September 26, 2017
Ich sehe da auch kein Problem.
Patsche85
New User
Patsche85 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Dec 2014
From Germany
Ich auch nicht.
Schizo2015
New User
From Germany
Kaesemeister: Das Spiel war kostenlos für eine begrenzte Zeit - so ziemlich jeder dürfte das Spiel bereits haben. Also, nur zu.
ich war zu diesem zeitpunkt im urlaub und hatte nur internet übers handy,daher habe ich die aktion nicht mitbekommen ich habe den code von urnoev eingelöst,vielen dank dafür.
Themken
Old user
Themken Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Nov 2011
From Other
Symbia 1 und 2 = Syberia 1 und 2?