Posted April 12, 2017
Ritualisto
Rufus!
Ritualisto Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Mar 2015
From Germany
PoooMukkel
DumDiDum
PoooMukkel Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Oct 2012
From Germany
Schizo2015
New User
Schizo2015 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: May 2015
From Germany
disi
Bandit
disi Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Jun 2012
From United Kingdom
Posted April 19, 2017
Also ich habe einen Key fuer For Honor auf Ubistoft aber will ich mich wirklich fuer eine dritte Platform registrieren?
Wenn ich mir die Spiele so ansehe: Prince of Persia, Settlers und Anno sind schon gut.
Gibt es hier Hardcore Ubi-Fans die das Spiel auch spielen wuerden?
For Honor scheint ein Ego-Shooter mit Schwertern zu sein.
Wenn ich mir die Spiele so ansehe: Prince of Persia, Settlers und Anno sind schon gut.
Post edited April 19, 2017 by disi
Kaesemeister
Maître fromager affineur
Kaesemeister Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Feb 2016
From Switzerland
Posted April 19, 2017
disi: Also ich habe einen Key fuer For Honor auf Ubistoft aber will ich mich wirklich fuer eine dritte Platform registrieren?
Falls niemand anders sein interesse an dem Spiel bekundet, hätte ich Interesse an For Honor. Falls mehrere User daran interessiert sein sollten, könntest du z.B. random.org entscheiden lassen.Wenn ich mir die Spiele so ansehe: Prince of Persia, Settlers und Anno sind schon gut.
disi
Bandit
disi Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Jun 2012
From United Kingdom
Posted April 19, 2017
disi: Also ich habe einen Key fuer For Honor auf Ubistoft aber will ich mich wirklich fuer eine dritte Platform registrieren?
Kaesemeister: Falls niemand anders sein interesse an dem Spiel bekundet, hätte ich Interesse an For Honor. Falls mehrere User daran interessiert sein sollten, könntest du z.B. random.org entscheiden lassen. Wenn ich mir die Spiele so ansehe: Prince of Persia, Settlers und Anno sind schon gut.
Patsche85
New User
Patsche85 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Dec 2014
From Germany
Posted April 19, 2017
Ich bin auch interessiert. Das Spiel habe ich schon lange ins Auge gefasst, aber wie so häufig ist es die finanzielle Situation, die mich zwingt erstmal zu verzichten. Vielleicht habe ich ja auch mal Glück und gewinne was ;)
Edit:
Rechtschreibung korrigiert. Vor Aufregung total verschrieben....
Edit:
Rechtschreibung korrigiert. Vor Aufregung total verschrieben....
Post edited April 19, 2017 by Patsche85
Kaesemeister
Maître fromager affineur
Kaesemeister Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Feb 2016
From Switzerland
Posted April 19, 2017
Vielen lieben Dank für das Game! Ich kann nicht in Worte fassen, welche Freude Du mir mit diesem besonderen Geschenk bereitet hast.
Patsche85
New User
Patsche85 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Dec 2014
From Germany
disi
Bandit
From United Kingdom
Patsche85
New User
From Germany
Posted April 19, 2017
Brauchst Dich doch nicht entschuldigen. Das war nicht ironisch gemeint. Ist wirklich eine gute Aktion gewesen. Ich hab das Spiel zwar nicht bekommen, aber das ist ja nicht wild. Es geht um den Zweck. Du hast halt jemanden glücklich gemacht. Super!
PoooMukkel
DumDiDum
PoooMukkel Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Oct 2012
From Germany
Posted April 19, 2017
Sehr schöne Aktion @disi!
Vor allem hättest du mit dem Key noch locker 30 EUR bei eBay machen können. Respekt, Dank und Anerkennung! :)
Vor allem hättest du mit dem Key noch locker 30 EUR bei eBay machen können. Respekt, Dank und Anerkennung! :)
Ritualisto
Rufus!
Ritualisto Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Mar 2015
From Germany
Posted April 19, 2017
+1Wenn ich mir die Spiele so ansehe: Prince of Persia, Settlers und Anno sind schon gut.
Schizo2015
New User
Schizo2015 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: May 2015
From Germany
Posted April 20, 2017
super aktion disi,finde ich super das du ihn verschenkt hast,war ja nicht zum ersten mal :)
HanselPete
New User
HanselPete Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Nov 2014
From Germany
Posted April 21, 2017
Ich bin im Free (temporary) keys giveaway Thread auf was interessantes gestoßen. Dort ist ein GOG-Code verlinkt, mit dem man bis zum 23. April Fantasy General gratis erhalten kann. Der Code ist mehrmals benutzbar.