Posted May 07, 2020
Ritualisto
Rufus!
Ritualisto Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Mar 2015
From Germany
Samuraifox
Gamer since 1984
Samuraifox Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Feb 2013
From Germany
LootHunter
Political non-Euclidean
LootHunter Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Dec 2013
From Russian Federation
Samuraifox
Gamer since 1984
Samuraifox Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Feb 2013
From Germany
Ritualisto
Rufus!
Ritualisto Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Mar 2015
From Germany
Posted May 10, 2020
Neu:
Ashes of the Singularity: Escalation
___
Bitte hinterlasst in diesem Thread noch bis zum 15.05.2020 euer Feedback zu den geplanten Änderungen. Danke.
Ashes of the Singularity: Escalation
___
Bitte hinterlasst in diesem Thread noch bis zum 15.05.2020 euer Feedback zu den geplanten Änderungen. Danke.
Samuraifox
Gamer since 1984
From Germany
Posted May 10, 2020
Post edited May 10, 2020 by Samuraifox
Elbgweth
New User
Elbgweth Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Mar 2016
From Germany
Posted May 10, 2020
Der Meinung bin ich auch
Aber sicher das es um das Einlösen auf Steam befristet ist, oder nur das erzeugen des keys auf HB?
Ich habe Interesse an:
The Myth Seekers: The Legacy of Vulcan
Nightmares from the Deep: The Cursed Heart
Samuraifox: ACHTUNG: Wenn der Key von der Humble Bundle Aktion stammt, dann hat er eine Einlösefrist bis zum 14.05. 10 Uhr.
Dazu kommt, dass die Aktion von Humble Bundle aktuell noch läuft. Man kann sich also die nächsten 4 Stunden noch selbst den Key direkt besorgen. Aber sicher das es um das Einlösen auf Steam befristet ist, oder nur das erzeugen des keys auf HB?
Ich habe Interesse an:
Mister.Wolf
A ghost in the wires ⭐
Mister.Wolf Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Dec 2013
From Other
Posted May 10, 2020
Post edited May 10, 2020 by Mister.Wolf
Schizo2015
New User
Schizo2015 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: May 2015
From Germany
Posted May 11, 2020
ich habe in der Liste Deus Ex manking devided gesehen,ist das noch da oder vergessen zu löschen?
fallst es noch da ist,würde ich mich darüber sehr freuen :)
Post edited May 11, 2020 by Schizo2015
Samuraifox
Gamer since 1984
From Germany
Posted May 11, 2020
Elbgweth: Der Meinung bin ich auch
Aber sicher das es um das Einlösen auf Steam befristet ist, oder nur das erzeugen des keys auf HB?
Bei meinem Key steht: "Die Einlösungsfrist endet am 14. Mai 2020, 10:00:00 GMT-7. Sie haben noch 3 Tage Zeit!" Samuraifox: ACHTUNG: Wenn der Key von der Humble Bundle Aktion stammt, dann hat er eine Einlösefrist bis zum 14.05. 10 Uhr.
Elbgweth: Dazu kommt, dass die Aktion von Humble Bundle aktuell noch läuft. Man kann sich also die nächsten 4 Stunden noch selbst den Key direkt besorgen. Aber sicher das es um das Einlösen auf Steam befristet ist, oder nur das erzeugen des keys auf HB?
Einlösefrist würde ich so interpretieren, dass er bis zu diesem Zeitpunkt bei Steam eingelöst worden sein muss.
Seologe
New User
Seologe Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Jun 2015
From Togo
Posted May 11, 2020
Ja der Key ist von der Humble Bundle Aktion, und muss bis 14. Mai 2020, 10:00:00 GMT-7. eingelöst werden.
Habe ich übersehen
Habe ich übersehen
Ritualisto
Rufus!
From Germany
Posted May 11, 2020
Schizo2015: ich habe in der Liste Deus Ex manking devided gesehen,ist das noch da oder vergessen zu löschen?
Sorry. Ich hab vergessen das Spiel in der Liste zu entfernen. Sorry, sorry. fallst es noch da ist,würde ich mich darüber sehr freuen :)
Elbgweth: Ich habe Interesse an:
Kommt. The Myth Seekers: The Legacy of Vulcan
weberic: Ja der Key ist von der Humble Bundle Aktion, und muss bis 14. Mai 2020, 10:00:00 GMT-7. eingelöst werden.
Habe ich übersehen
Ich ergänze den Hinweis. Bisher konnten die Keys dennoch aktiviert werden. Man musste den Key nur vor Fristablauf generiert haben. Habe ich übersehen
Neu:
Kind Words
60 Parsecs!
Post edited May 11, 2020 by Ritualisto
Schizo2015
New User
Schizo2015 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: May 2015
From Germany
Posted May 11, 2020
schade,kann passieren,hatte ich aber mit gerechnet :)
Mister.Wolf
A ghost in the wires ⭐
Mister.Wolf Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Dec 2013
From Other
Schizo2015
New User
From Germany
Posted May 11, 2020
ich weiss,keine ursache,das ist manchmal so,wer zuerst kommt ,malt zuerst :)