Posted May 19, 2019
Schizo2015
New User
Schizo2015 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: May 2015
From Germany
helpi
New User
helpi Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: May 2017
From Austria
helpi
New User
helpi Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: May 2017
From Austria
Posted May 20, 2019
Vielen Dank an Ritualisto und TT_TT_TT_TT.
Ritualisto
Rufus!
Ritualisto Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Mar 2015
From Germany
TT_TT_TT_TT
Notanew user -.-
TT_TT_TT_TT Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: May 2011
From Germany
Ritualisto
Rufus!
Ritualisto Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Mar 2015
From Germany
Posted May 23, 2019
Punch Club hinzugefügt.
Ritualisto
Rufus!
From Germany
Posted May 25, 2019
"Assassin's Creed Origins (Uplay)" hinzugefügt.
Schizo2015
New User
Schizo2015 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: May 2015
From Germany
Zyankali
Error
Zyankali Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Nov 2008
From Germany
AerynSun1701
Peacekeeper
AerynSun1701 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Feb 2014
From Germany
Posted May 25, 2019
Wenn er es nich möchte, dürfte ich es denn dann vorsichtig anfragen? Ich Dummerchen hab leider den Monat im Humble Bundle verpennt.
Ansonnsten wünsche ich MarkoH01 viel Spaß mit dem Spiel :)
Post edited May 25, 2019 by AerynSun1701
Schizo2015
New User
From Germany
MarkoH01
The goose rules!
MarkoH01 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Jun 2009
From Germany
Posted May 26, 2019
AerynSun1701: Wenn er es nich möchte, dürfte ich es denn dann vorsichtig anfragen? Ich Dummerchen hab leider den Monat im Humble Bundle verpennt.
Erst einmal danke ich Schizo für die Nominierung. Was Assassins Creed angeht, so muss ich zuegeben, dass ich einige der Spiele besitze, aber noch nicht ein einziges gespielt habe. Ich vermute hingegen, dass AerynSun1701 ein direktes Interesse an dem Spiel hat - bei mir wäre es eher ein "könnte mir eventuell gefallen - aber wer weiß, wann ich die Zeit finde, das mal zu spielen". Daher möchte ich in diesem Fall die Nominierung, und ich möchte hier wirklich nicht als undankbar erscheinen, ablehnen und meinen Platz für AerynSun1701 räumen. Ansonnsten wünsche ich MarkoH01 viel Spaß mit dem Spiel :)
P.S.: Es ist für immer wieder merkwürdig, wenn ich mit meinem Nicknamen angesprochen werde - Marko reicht vollkommen :)
Post edited May 26, 2019 by MarkoH01
Schizo2015
New User
From Germany
MarkoH01
The goose rules!
MarkoH01 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Jun 2009
From Germany
Posted May 26, 2019
Das ist schon in Ordnung mit dem Nicknamen, sonst wüsste ja auch nicht jeder, wen du eigentlich meinst. Mir ist halt nur aufgefallen, wie komisch das für mich klingt ... mittlerweile sagen ja selbst hier im Forum und bei Discord die meisten einfach Marko zu mir - aber zur eindeutigen Zuordnung ist der Nickname (Marko war leider vergeben ;)) wohl nicht vermeidbar.
Post edited May 26, 2019 by MarkoH01
AerynSun1701
Peacekeeper
AerynSun1701 Sorry, data for given user is currently unavailable. Please, try again later. View profile View wishlist Start conversation Invite to friends Invite to friends Accept invitation Accept invitation Pending invitation... Unblock chat Registered: Feb 2014
From Germany
Posted May 26, 2019
AerynSun1701: Wenn er es nich möchte, dürfte ich es denn dann vorsichtig anfragen? Ich Dummerchen hab leider den Monat im Humble Bundle verpennt.
MarkoH01: Erst einmal danke ich Schizo für die Nominierung. Was Assassins Creed angeht, so muss ich zuegeben, dass ich einige der Spiele besitze, aber noch nicht ein einziges gespielt habe. Ich vermute hingegen, dass AerynSun1701 ein direktes Interesse an dem Spiel hat - bei mir wäre es eher ein "könnte mir eventuell gefallen - aber wer weiß, wann ich die Zeit finde, das mal zu spielen". Daher möchte ich in diesem Fall die Nominierung, und ich möchte hier wirklich nicht als undankbar erscheinen, ablehnen und meinen Platz für AerynSun1701 räumen. Ansonnsten wünsche ich MarkoH01 viel Spaß mit dem Spiel :)
P.S.: Es ist für immer wieder merkwürdig, wenn ich mit meinem Nicknamen angesprochen werde - Marko reicht vollkommen :)
Mein Mann und ich (ja ich bin ne Frau Schizo ;) ) haben fast alle Teile hier und lieben es sie gemeinsam durch zu spielen.