ddickinson: That's true. I think we are too overly friendly in here, it scares a lot of people off. But it seems to be working out nicely so far. :-)
Fingers crossed everything will go great for you. I wish you all the best and hope you get the grades you have worked so hard for!
*big happy hug* Yep, I think it's working just fine. :)
Thank you so much, that's really nice of you! :)
Vnlr: Ik voel me best lekker in mijn vel; alleen moet ik ook pillen slikken, en die durven al wel eens vervelende bijwerkingen te hebben (meer honger tussendoor en slaperigheid).
Maar ik slaap wel heel goed 's nachts. Niet in het minst door alle waanzinnig lollige dromen die zich keer op keer blijven voordoen ;)
En soms wat last van dwanggedachten, maar dat is tegenwoordig slechts nog bij vlagen.
So, all in all, I'm doing well ;p *maak een lange neus naar de rest*
Ugh, dat is niet zo fijn, maar werken de pillen verder wel? En haha, ik heb altijd alleen nachtmerries. :P
Dwanggedachten? Dat is niet leuk. Ik had vroeger een lichte vorm van dwangcompulsies maar dat is gelukkig bijgetrokken.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------------
On another note, I just found out I brought the dog's food instead of the food my mother prepared for me. I'm on a roll.